KÄYTTÖEHDOT


1. YLEISTÄ

Tuotteiden, ulkonäkö ja käytettävät materiaalit voivat vaihdella vuoden aikojen ja sesonkien mukaan.

Myymälä pyrkii toimittamaan mahdollisemman lähelle kuvaa vastaavan tuotteen. Muussa tapauksessa toimitamme vastaavan tuotteent omaa ammattitaitoa ja harkintakykyä käyttäen.

Tuotekuva on tyyppiesimerkki ja ei edusta lopullista tuotetta, koska kasvien väri, korkeus ja

leveys voi vaihdella yksilöllisesti. Myymälä pidättää oikeuden virheisiin, loppuunmyytyihin

tuotteisiin ja hintamuutoksiin. Kukat ja kasvit myydään ilman maljakkoa tai suojaruukkua, jos

ei ole toisin ilmoitettu.

2. NOUTO LIIKKEESTÄ

Valitsemalla toimitustavaksi "Nouto liikkeestä" tilatut tuotteen haetaan siitä kaupasta, josta

tilaus on tehty. Noutotilaukseen ei sisälly ylimääräisiä kuluja. Tuotteet ovat noudettavissa

liikkeen aukioloaikoina valittuna päivänä.

3. TOIMITUS PERILLE ASTI

Valitsemalla toimitustavaksi "Toimitus perille asti" tilauksen toimitus tapahtuu kuljetuksella

asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Mahdollinen ovikoodi on ilmoitettava tilauksen

yhteydessä. Tilauksen toimitusaika määräytyy toimittavan kukkakaupan toimitusaikojen

mukaan. Toimitushinta on kauppiaan määrittelemä hinta kuljetuksesta, joka veloitetaan

tilauksen yhteydessä. Mikäli tilausta ei pystytä toimittamaan perille asti toimittajasta riippumattomista syistä uusinta kuljetuksesta peritään uusi maksu.

4. VASTAANOTTAJAA EI TAVOITETA

Toimitus sisältää yhden toimituksen ilmoitettuun paikkaan. Jos tilauksen vastaanottaja ei ole

paikalla, niin tilaus voidaan jättää naapuriin tai ovelle sään niin salliessa tai tilaus viedään

takaisin kukkakauppaan. Jokaisessa edellä mainitussa tapauksessa kukkien toimittaja jättää

tilauksen vastaanottajalle ilmoituksen, jossa kerrotaan miten tilauksen saa lunastettua.

Mikäli toimitus ei onnistu kukkakaupasta johtumattomista syistä, tilaajalla ei ole tilauksen

peruutusoikeutta

5. TOIMITUSPÄIVÄT

Toimitukset tapahtuvat pääsääntöisesti tilausta seuraavana päivänä. Muiden toimituspäivien osalta asiakkaan tulee olla yhteydessä myymälään. Tiedot löytyvät tilausvahvistussivulta. Juhlapyhiä sisältävillä viikoilla toimitus saattaa viivästyä hieman. Jos tilaus ei ole saapunut ilmoitetun toimitusajan kuluessa, kannattaa ottaa yhteyttä kauppiaaseen. Kauppiaan yhteystiedot löydät tilausvahvistuksesta.

6. TOIMITUSALUEET

Toimitus sisältää yhden toimituksen ilmoitettuun paikkaan. Kauppias sitoutuu toimittamaan

tilaukset ilmoittamilleen toimitusalueille. Jos asiakas tilaa toimituksen sellaiselle alueelle,

johon tilausta ei voida toimittaa, niin kauppias on ensisijaisesti yhteydessä suoraan

asiakkaaseen. Asiakas vastaa siitä, että osoite, johon tilaus on tehty, vastaa kaupan

toimitusalueita. Tilauksen peruuttamisen tiedot löytyvät kohdasta "Peruutus".

7. MAKSUTAVAT

Verkkokaupassa on kattava maksutapavalikoima. Voit maksaa kaikilla

kotimaisilla verkkopankeilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma

Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.

Mobiilimaksamiseen löytyy MobilePay sekä Siirto. Lisäksi on mahdollista maksaa PayPal-

palvelulla. Kuluttajien maksunvälityspalvelun toteuttaa CHECKOUT FINLAND OY (katso kohta

8. TILAUSVAHVISTUS

Vastaanotettuamme tilauksenne lähetämme teille tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus

saapuu ilmoittamaanne sähköpostiosoitteeseen. Säilytä tilausvahvistus siihen asti, kunnes

tilaus on hoidettu loppuun. Asiakas vastaa siitä, että ilmoitetut yhteystiedot ovat oikeita.

.

9. PERUUTUKSET

Tuoretuotteilla ei ole kuluttajansuojalain mukaista palautusturvaa, ellei tuotteessa ole

todellista ja osoitettua vikaa. Peruutetuista tilauksista veloitetaan peruutuksesta aiheutuvat

todelliset kulut, jotka vähennetään tilauksesta maksetusta summasta. Maksunpalautukset

ohjataan asiakkaan ilmoittamaan paikkaan.

10. REKLAMAATIO

Jos syystä tai toisesta et ole tyytyväinen tilaukseen, niin on ensiarvoisen tärkeää, että otat

yhteyttä välittömästi, viimeistään kahden (2) vuorokauden sisällä toimituksen

vastaanottamisesta myymälään p. 09-221 1417 (mac.paananen.ay@gmail.com). Tämä on tärkeää varsinkin

tuoretuotteiden kohdalla, jotta havaitut virheet ovat mahdollisimman pian korjattavissa.

Reklamaatioiden tulee sisältää selkeät kuvat tuotteesta ja siinä mahdollisesti olevasta viasta. Kauppiaalla on oikeus olla käsittelemättä myöhässä olevia tai kuvattomia reklamaatioita. Mikäli tuote on viallinen korvaamme tuotteen hinnan kokonaisuudessaan. Palautus suoritetaan sille maksutavalle jonne maksusuoritus on tehty.

11. RIITATILANNE

Mikäli kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistua osapuolten välisissä

neuvotteluissa, on kuluttajalla oikeus viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Kuluttajariitalautakunnan verkkosivut ovat www.kuluttajariita.fi.

12. TEKNISET ONGELMAT

Verkkokaupan tai maksupalvelun toimivuuteen liittyvissä teknisissä asioissa ota yhteyttä myymälään

13. PALVELUNTARJOAJA

CHECKOUT FINLAND OY Y-tunnus: 2196606-6 Postiosoite: PL 308, 00013 OP Kotipaikka: Helsinki Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@checkout.fi Asiakaspalvelu: 0800 552 010 Palveluntarjoaja on rekisteröity Patentti- ja rekisterihallituksen ylläpitämään kaupparekisteriin ja se kuuluu OP Ryhmään. Finanssivalvonta valvoo palveluntarjoajan toimintaa. Finanssivalvonta, Snellmaninkatu 6, PL 103, 00101 Helsinki (www.fiva.f


14. Maksuehdot:

https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot


15. ASIAKASTIEDOT

Tilaajan tiedot tallennetaan Lintumetsänkukkatalon siakasrekisteriin. Rekisterin ylläpitäjän tarkemmat

tiedot löytyvät kohdasta verkkokaupasta kohdasta "Rekisteriseloste". Tilaamalla palvelusta

asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen.