KÄYTTÖEHDOT
1. YLEISTÄ
Tuotteiden, ulkonäkö ja käytettävät materiaalit voivat vaihdella vuoden aikojen ja sesonkien mukaan.
Myymälä pyrkii toimittamaan mahdollisemman lähelle kuvaa vastaavan tuotteen. Muussa tapauksessa toimitamme vastaavan tuotteet omaa ammattitaitoa ja harkintakykyä käyttäen.
Tuotekuva on tyyppiesimerkki ja ei edusta lopullista tuotetta, koska kasvien väri, korkeus ja
leveys voi vaihdella yksilöllisesti. Myymälä pidättää oikeuden virheisiin, loppuunmyytyihin
tuotteisiin ja hintamuutoksiin. Kukat ja kasvit myydään ilman maljakkoa tai suojaruukkua, jos
ei ole toisin ilmoitettu.
2. NOUTO LIIKKEESTÄ
Valitsemalla toimitustavaksi "Nouto liikkeestä" tilatut tuotteen haetaan siitä kaupasta, josta
tilaus on tehty. Noutotilaukseen ei sisälly ylimääräisiä kuluja. Tuotteet ovat noudettavissa
liikkeen aukioloaikoina valittuna päivänä.
3. TOIMITUS PERILLE ASTI
Valitsemalla toimitustavaksi "Toimitus perille asti" tilauksen toimitus tapahtuu kuljetuksella
asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Mahdollinen ovikoodi on ilmoitettava tilauksen
yhteydessä. Tilauksen toimitusaika määräytyy toimittavan kukkakaupan toimitusaikojen
mukaan. Toimitushinta on kauppiaan määrittelemä hinta kuljetuksesta, joka veloitetaan
tilauksen yhteydessä. Mikäli tilausta ei pystytä toimittamaan perille asti toimittajasta riippumattomista syistä uusinta kuljetuksesta peritään uusi maksu.
4. VASTAANOTTAJAA EI TAVOITETA
Toimitus sisältää yhden toimituksen ilmoitettuun paikkaan. Jos tilauksen vastaanottaja ei ole
paikalla, niin tilaus voidaan jättää naapuriin tai ovelle sään niin salliessa tai tilaus viedään
takaisin kukkakauppaan. Jokaisessa edellä mainitussa tapauksessa kukkien toimittaja jättää
tilauksen vastaanottajalle ilmoituksen, jossa kerrotaan miten tilauksen saa lunastettua.
Mikäli toimitus ei onnistu kukkakaupasta johtumattomista syistä, tilaajalla ei ole tilauksen
peruutusoikeutta
5. TOIMITUSPÄIVÄT
Toimitukset tapahtuvat pääsääntöisesti tilausta seuraavana päivänä. Muiden toimituspäivien osalta asiakkaan tulee olla yhteydessä myymälään. Tiedot löytyvät tilausvahvistussivulta. Juhlapyhiä sisältävillä viikoilla toimitus saattaa viivästyä hieman. Jos tilaus ei ole saapunut ilmoitetun toimitusajan kuluessa, kannattaa ottaa yhteyttä kauppiaaseen. Kauppiaan yhteystiedot löydät tilausvahvistuksesta.
6. TOIMITUSALUEET
Toimitus sisältää yhden toimituksen ilmoitettuun paikkaan. Kauppias sitoutuu toimittamaan
tilaukset ilmoittamilleen toimitusalueille. Jos asiakas tilaa toimituksen sellaiselle alueelle,
johon tilausta ei voida toimittaa, niin kauppias on ensisijaisesti yhteydessä suoraan
asiakkaaseen. Asiakas vastaa siitä, että osoite, johon tilaus on tehty, vastaa kaupan
toimitusalueita. Tilauksen peruuttamisen tiedot löytyvät kohdasta "Peruutus".
7. MAKSUTAVAT
Verkkokaupassa on kattava maksutapavalikoima. Voit maksaa kaikilla
kotimaisilla verkkopankeilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma
Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.
Mobiilimaksamiseen löytyy MobilePay sekä Siirto. Lisäksi on mahdollista maksaa PayPal-
palvelulla. Kuluttajien maksunvälityspalvelun toteuttaa CHECKOUT FINLAND OY (katso kohta
8. TILAUSVAHVISTUS
Vastaanotettuamme tilauksenne lähetämme teille tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus
saapuu ilmoittamaanne sähköpostiosoitteeseen. Säilytä tilausvahvistus siihen asti, kunnes
tilaus on hoidettu loppuun. Asiakas vastaa siitä, että ilmoitetut yhteystiedot ovat oikeita.
.
9. PERUUTUKSET
Tuoretuotteilla ei ole kuluttajansuojalain mukaista palautusturvaa, ellei tuotteessa ole
todellista ja osoitettua vikaa. Peruutetuista tilauksista veloitetaan peruutuksesta aiheutuvat
todelliset kulut, jotka vähennetään tilauksesta maksetusta summasta. Maksunpalautukset
ohjataan asiakkaan ilmoittamaan paikkaan.
10. REKLAMAATIO
Jos syystä tai toisesta et ole tyytyväinen tilaukseen, niin on ensiarvoisen tärkeää, että otat
yhteyttä välittömästi, viimeistään kahden (2) vuorokauden sisällä toimituksen
vastaanottamisesta myymälään p. 041-5491391 (kukkatalolintumetsa@gmail.com). Tämä on tärkeää varsinkin
tuoretuotteiden kohdalla, jotta havaitut virheet ovat mahdollisimman pian korjattavissa.
Reklamaatioiden tulee sisältää selkeät kuvat tuotteesta ja siinä mahdollisesti olevasta viasta. Kauppiaalla on oikeus olla käsittelemättä myöhässä olevia tai kuvattomia reklamaatioita. Mikäli tuote on viallinen korvaamme tuotteen hinnan kokonaisuudessaan. Palautus suoritetaan sille maksutavalle jonne maksusuoritus on tehty.
11. RIITATILANNE
Mikäli kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistua osapuolten välisissä
neuvotteluissa, on kuluttajalla oikeus viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Kuluttajariitalautakunnan verkkosivut ovat www.kuluttajariita.fi.
12. TEKNISET ONGELMAT
Verkkokaupan tai maksupalvelun toimivuuteen liittyvissä teknisissä asioissa ota yhteyttä myymälään
13. PALVELUNTARJOAJA
CHECKOUT FINLAND OY Y-tunnus: 2196606-6 Postiosoite: PL 308, 00013 OP Kotipaikka: Helsinki Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@checkout.fi Asiakaspalvelu: 0800 552 010 Palveluntarjoaja on rekisteröity Patentti- ja rekisterihallituksen ylläpitämään kaupparekisteriin ja se kuuluu OP Ryhmään. Finanssivalvonta valvoo palveluntarjoajan toimintaa. Finanssivalvonta, Snellmaninkatu 6, PL 103, 00101 Helsinki (www.fiva.f
14. Maksuehdot:
https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot
15. ASIAKASTIEDOT
Tilaajan tiedot tallennetaan Lintumetsänkukkatalon siakasrekisteriin. Rekisterin ylläpitäjän tarkemmat
tiedot löytyvät kohdasta verkkokaupasta kohdasta "Rekisteriseloste". Tilaamalla palvelusta
asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen.